Veřejné zakázky

Zde najdete přehled veřejných zakázek, které NKÚ vypsal od roku 2014. Uvedené zakázky byly zveřejněny na profilu zadavatele nebo na elektronickém tržišti. Zakázky jsou seřazeny po jednotlivých letech sestupně podle data zveřejnění.

Zvolte rok: 2019 | 2018 | 2017 |2016 | 2015 | 2014

Veřejné zakázky NKÚ v roce 2019

Název Popis Datum uveřejnění Číslo VZ (vč. odkazu na e-tržiště nebo soubory ke stažení)
Dodávka toaletního papíru 12.12.2019 T004/19V/00003899
PLIF - 2019, poskytování servisní podpory k zajištění provozu portálu Liferay 11.12.2019 T004/19V/00003937
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP 09.12.2019 T004/19V/00003898
PFORM - 2019, poskytování servisní podpory k zajištění provozu formulářového řešení FORM 25.11.2019 T004/19V/00003766
PAM-2019, Řízení privilegovaných účtů 25.11.2019 T004/19V/00003757
SUPSAN-2019, Podpora infrastruktury SAN 22.11.2019 T004/19V/00003752
VBR-2019 – Prodloužení technické podpory (maintenance) licencí produktu Veeam 18.11.2019 T004/19V/00003690
Dodávka MTF stroje pro profesionální tisk včetně zajištění kompletního servisu MTF strojů v kopírovacím centru 15.11.2019 T004/19V/00003680
Dodávka elektřiny pro školicí středisko Přestavlky u Slap 08.11.2019 T004/19V/00003587
DCSW - 2019, obměna datacenter core switchů 07.11.2019 T004/19V/00003557
Údržba a servis kávovarů Siemens 06.11.2019 T004/19V/00003537
RD - Nákup kancelářského a spotřebního materiálu, objednávka č. 7 29.10.2019 T004/19V/00003414
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP - ÚKLID, objednávka č. 4 21.10.2019 T004/19V/00003329
RD - Nákup kancelářského a spotřebního materiálu, objednávka č. 6 21.10.2019 T004/19V/00003323
RD - Nákup kancelářského a spotřebního materiálu, objednávka č. 5 21.10.2019 T004/19V/00003318
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, objednávka č. 3 21.10.2019 T004/19V/00003317
Údržba a servis kávovarů Siemens 18.10.2019 T004/19V/00003302
RD - Revize elektrospotřebičů a elektroinstalace v prostorech NKÚ - obj. č. 3 15.10.2019 T004/19V/00003273
Nájem nového osobního vozidla na rok 2020 25.09.2019 T004/19V/00003040
Překlad EU reportu 2019 09.09.2019 T004/19V/00002809
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP - ÚKLID, objednávka č. 3 02.09.2019 T004/19V/00002728
AZURE-2019, poskytování služby MS Azure 30.08.2019 T004/19V/00002725
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP - ÚKLID, objednávka č. 2 13.08.2019 T004/19V/00002572
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, objednávka č. 2 13.08.2019 T004/19V/00002570
RD - dodávka kancelářských židlí, obj. č. 2 12.08.2019 T004/19V/00002559
Poskytování služeb přepravy osob 08.08.2019 T004/19V/00002476
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP - ÚKLID, objednávka č. 1 31.07.2019 T004/19V/00002416
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, objednávka č. 1 24.07.2019 T004/19V/00002392
RD - Nákup kancelářského a spotřebního materiálu, objednávka č. 4 19.07.2019 T004/19V/00002356
Obnova klimatizačních systémů v ÚO Brno 04.07.2019 T004/19V/00002230
RISK-2019, software pro centrální správu a řízení rizik 28.06.2019 T004/19V/00002166
RD- Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP - ÚKLID 27.06.2019 T004/19V/00002159
Obměna kuchyňské technologie 2019 26.06.2019 T004/19V/00002145
Uspořádání XI. kongresu EUROSAI v roce 2020 18.06.2019 P19V00158480
AZURE - 2019, poskytování služby Microsoft Azure 17.06.2019 T004/19V/00002046
RD - Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP 07.06.2019 T004/19V/00001949
HSM - 2019, dodávka a implementace centrálního řešení vzdáleného elektronického podepisování, pečetění a kvalifikovaných zařízení dle nařízení eIDAS 07.06.2019 P19V00157767
Nákup úklidových vozíků 07.05.2019 T004/19V/00001586
Nákup vysavačů a extraktoru 07.05.2019 T004/19V/00001566
Překlad Výroční zprávy NKÚ 2018 29.04.2019 T004/19V/00001464
Výměna oken a dveří v učební části školicího střediska Přestavlky – II. etapa 16.04.2019 T004/19V/00001375
Výstavba sídla Nejvyššího kontrolního úřadu 25.03.2019 P19V00153821
Dodání 1 ks ojetého osobního automobilu kategorie M1 vyšší střední třídy 21.03.2019 T004/19V/00001103
Výměna oken a dveří v učební části školicího střediska Přestavlky – II. etapa 18.03.2019 T004/19V/00001052
RD - Nákup kancelářského a spotřebního materiálu, objednávka č. 3 14.03.2019 T004/19V/00001021
Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, objednávka č. 16 14.03.2019 T004/19V/00001016
Dodávky hygienických, čisticích a úklidových prostředků a OOPP, objednávka č. 15 05.03.2019 T004/19V/00000897
Nákup 25 konferenčních židlí 27.02.2019 T004/19V/00000829
RD - Revize elektrospotřebičů a elektroinstalace v prostorech NKÚ - obj. č. 2 19.02.2019 T004/19V/00000723
MOB – 2019, mobilní telefony Účelem veřejné zakázky je náhrada mobilních telefonů zadavatele včetně příslušenství, poskytnutí záruky dle požadavků zadavatele. 12.02.2019 T004/19V/00000516
Rekonstrukce ČOV Přestavlky (školicí středisko NKÚ) 05.02.2019 T004/19V/00000447

tisk stránky